§1 Strony transakcji

1.1.  Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym może być pełnoletnia osoba fizyczna bądź firma.

1.2.  Stroną dokonującą sprzedaży jest firma PR MEBLE Patryk Rudzki z siedzibą przy ul. Bartyckiej 24/26, 00-716 Warszawa NIP 1132932623.

Dział handlowy i magazyn znajdują się przy ulicy Górnej 16 w Otwocku 05-400.

 

§2 Przedmioty transakcji

2.1.  Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu internetowego www.pr-meble.pl w chwili składania zamówienia.

2.2.  Zdjęcia produktów a szczególnie ich kolorów podlegają zniekształceniu ze względu na różne parametry wyświetlania jakie posiadają monitory.

2.3.  Niektóre oferowane towary mogą być czasowo niedostępne mogą posiadać zamienniki lub mogą być zmodyfikowane przez producenta . W takiej sytuacji zostaniecie Państwo o tym poinformowani.

2.4.  Wszystkie ceny są podane w złotych polskich lub po przeliczeniu w euro, ceny zawierają podatek VAT.

2.5.  Niektóre towary prezentowane w sklepie nie posiadają ceny ze względu na swą nietypowość lub konieczność indywidualnej kalkulacji np. w przypadku produkcji na indywidualne zamówienie.

 

§3 Składanie zamówień

3.1.  Zamówienie można złożyć poprzez stronę internetową www.pr-meble.pl lub przesłać mailem na adres sklep@pr-meble.pl

 

§4 Realizacja zakupu

4.1.  Zakup zostanie potwierdzony mailem przez sprzedającego w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia szczegółów realizacji transakcji.

4.2.  Z chwilą potwierdzenia zakupu dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży.

4.3. Zastrzegamy możliwość wyboru płatności za pobraniem tylko dla zarejestrowanych i zweryfikowanych Klientów. Zamówienia Klientów niezarejestrowanych - status GOŚĆ, realizowane będą dopiero po potwierdzeniu zapłaty. Klient o statusie GOŚĆ nie ma możliwości kupna za pobraniem. To ograniczenie pozwoli Nam uniknąć problemów z podawaniem fałszywych danych przez kupującego.

4.4.  Towary będące na magazynie są wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych, od daty potwierdzenia zakupu. Spedycja realizuje dostawy w od 24 do 48 godzin. Czas dostawy towarów nie znajdujących się w magazynie, wynosi od 2 do 8 tygodni. W przypadku towarów nietypowych sprzedający może pobrać zadatek na poczet zamówienia.

4.5.  Istnieje możliwość negocjacji ceny ze względu na wielkość i rodzaj zamówienia.

BONY RABATOWE: Klienci, którzy otrzymali BON RABATOWY mogą skorzystać ze specjalnego rabatu.

4.6.  W przypadku gdy po potwierdzeniu zakupu Sprzedający nie może go zrealizować, Nabywcy zostanie zaproponowany inny termin dostawy, bądź inny towar. W tym przypadku kupujący może odstąpić od umowy.

4.7.  Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zakupu ze względu na niedostępność towaru oraz brak zapłaty w odpowiedniej kwocie i czasie.

4.8. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

4.9. W przypadku zakupu produktów z zakładki WYPRZEDAŻ, towary nie podlegają już dodatkowemu rabatowaniu, np. poprzez kody rabatowe. Cena towarów wyprzedażowych jest ostateczną ceną sprzedaży.  

 

§5 Realizacja zamówień indywidualnych

5.1.  Zlewozmywaki ceramiczne dzielimy na dwie grupy:

  • dostępne ze stanów magazynowych
  • dostępne na indywidualne zamówienie.

5.2.  Zlewozmywaki na indywidualne zamówienie są produkowane wg indywidualnych wskazań klienta dotyczących: koloru (wg wzornika), strony (lewa lub prawa komora), ilości i umiejscowienia otworów (wg katalogu), sposobu montażu ( wpuszczany, zintegrowany, podwieszany), powłoki Clean Plus. Wszystkie te dane muszą być określone precyzyjnie. W przypadku realizacji zamówień indywidualnych sprzedający może pobrać zadatek na poczet realizacji zamówienia.  

5.3.  Nie przyjmujemy zwrotów zlewozmywaków wyprodukowanych na indywidualne zamówienie.

5.4.  Zamówienia indywidualne na zlewozmywaki ceramiczne realizujemy także poprzez naszych partnerów handlowych.

§6 Dostawa kurierska i odbiór osobisty

6.1.  Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

6.2.  Przy odbiorze przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy towar nie został uszkodzony i czy jest zgodny z zamówieniem. Procedura firm spedycyjnych wymaga aby najpierw podpisać list przewozowy a następnie w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody na druku firmy spedycyjnej.  Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona.

6.3.  Z chwilą wydania towaru na nabywcę przechodzą prawa oraz ryzyka z nim związane.

6.4.  Towary można odebrać w naszym magazynie przy ul. Górnej 16, 05-400 Otwock w godzinach 7.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

 

§7 Sposoby płatności

7.1.  Przelew bankowy na konto firmowe nr rachunku:

42 1050 1025 1000 0092 8041 8170

7.1.1 Przelew z kont z zagranicy wymaga użycia kodów SWIFT/BIC oraz IBAN:

SWIFT: INGBPLPW

IBAN: PL 42 1050 1025 1000 0092 8041 8170

7.2.  Pobranie – płatność przy odbiorze przesyłki.

 

§8 Gwarancja – Serwis

8.1.  Każdy produkt sprzedawany przez sklep jest nowy i objęty gwarancją. Okres gwarancji zależy od producenta. Dokumentem ułatwiającym postępowanie reklamacyjne jest dowód zakupu, ale nie jest on konieczny. Wszyscy nasi klienci otrzymują fakturę VAT.

8.2.  Jeśli towar zakupiony w naszym sklepie nie działa prawidłowo, ma widoczne wady techniczne, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym serwisem przez stronę internetową lub telefonicznie: 690 060 605

8.3.  Czas trwania gwarancji producenta:

  • Zlewozmywaki ceramiczne tz.: ceramiczne SystemCeram, Reginox – 5 lat
  • Zlewozmywaki kompozytowe tz. granitowe Plados i Śmigielski  – 5 lat
  • Zlewozmywaki stalowe Reginox – 5 lat
  • Baterie Śmigielski, Kludi – 2 lata
  • Sprzęt AGD marki De Ditrich
  • Okapy Falmec - 2 lat
  • Meble autorskie nie podlegają gwarancji producenta

 

§9 Reklamacje transportowe

9.1.  Przesyłkę dostarczoną przez kuriera klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera po jej odebraniu tzn. po podpisaniu listu przewozowego i uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłki pobraniowej.  Kwestie te regulują przepisy Kodeksu Cywilnego:

„ … kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia winy przewoźnika.”

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkodowy na druku firmy spedycyjnej.  Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona. Protokół należy spisać w momencie dostawy. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone później należy wezwać kuriera jak najszybciej i żądać spisania protokółu szkodowego.

9.2.  Wszystkie paczki wysyłane przez PR Meble Patryk Rudzki są ubezpieczone. W przypadku spisania protokołu szkodowego, zajmujemy się wszystkimi czynnościami reklamacyjnymi, a klientowi dostarczamy najszybciej jak to jest możliwe pełnowartościowy towar.

9.3.   Nie spisanie lub późniejsze spisanie protokołu szkodowego nie zamyka drogi składania reklamacji na usługę transportową i klient może sam zgłosić reklamację do przewoźnika. W takim przypadku PR Meble Patryk Rudzki nie będzie prowadzić postępowania reklamacyjnego z firmą kurierską.

 

§10 Zwroty towarów

10.1.  Zgodnie z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwracany towar będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością a sam produkt oraz akcesoria będą nie uszkodzone oraz nie będą nosiły śladów użytkowania.

10.2. Chęć dokonania zwrotu należy uzgodnić z działem handlowym. Klient wysyła produkt na własny koszt. Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty w ciągu 14 dni. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Zwrot towaru następuje na adres magazynu firmy PR Meble Patryk Rudzki, ul Górna 16, 05-400 Otwock

10.3. Nie przyjmujemy zlewozmywaków wyprodukowanych na indywidualne zamówienie klienta lub takich, które zostały zmodyfikowane na specjalne życzenie klienta.

10.4. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecamy jednak skorzystanie z formularza. który jest do pobrania pod adresem .... oraz w zakładce pliki do pobrania

10.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

10.5.1 W której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

§11 Postanowienia końcowe

11.1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę PR Meble Patryk Rudzki danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133 poz. 883.)

11.2. Wszystkie wymienione produkty  w ofercie www.pr-meble.pl mogę być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich producentów. Z powodu bardzo dużej ilości informacji sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

11.3. Zawartość Sklepu Internetowego www.pr-meble.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543, są zaproszeniem do składania ofert.

11.4. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem, obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.

11.5. Ewentualne spory rozstrzygnie Sąd właściwy.

11.6. Każdy użytkownik na obowiązek zapoznania się z Regulaminem.

11.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

11.8. Do przeglądania zawartości sklepu internetowego www.pr-meble.pl wystarczy jedna z popularnych przeglądarek internetowych dostępnych w sieci, np.: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari, Google Chrome, itp.